مقالات

خرید شلنگ بخار روغن ۲۰۶

خرید شلنگ بخار روغن 206

وظیفه اصلی شلنگ بخار روغن تخلیه فشار داخل محفظه کارتر است که به علت جریان بلوبای یا نشتی مخلوط سوخت و هوا از کنار رینگ موتور تولید می شود. این مجموعه وظیفه دارد هوای اضافه داخل کارتل را به منیفولد ورودی موتور هدایت کند. به این ترتیب مقداری از مخلوط سوخت که به داخل کارتر نشت کرده است، دوباره وارد محفظه احتراق می شود. در این مقاله ضمن بررسی مشخصات و قیمت شلنگ های بخار روغن، کیفیت شلنگ های بخار روغن شرکت تپش صنعت را مورد بررسی قرار داده و نکاتی را جهت تشخیص شلنگ های اصل بیان می کنیم تا راهنمای شما جهت خرید شلنگ بخار روغن 206 با کیفیت باشد.

مجموعه شیلنگ بخار روغن در همه خودروهای امروزی موجود است و نقش اساسی و ضروری را به عهده دارد.

بدون وجود شیلنگ بخار روغن و با عدم انتقال هوای اضافه ی داخل کارتل به منیفولد، مجموعه سوخت رسانی دچار مشکل اساسی می شود. در نتیجه کارتر نشت کرده، مجددا وارد محفظه احتراق نخواهد شد و به مرور ممکن است سبب به وجود آمدن هزینه های سنگین در سیستم سوخت رسانی خودرو گردد.

مشخصات شلنگ های بخار روغن

مشخصات شلنگ های بخار روغن

در مورد ویژگی‌های شلنگ‌های بخار روغن خودرو، اولین نکته‌ای که مطرح می‌شود، میزان انعطاف و نرمی این محصول است که تاثیر مهمی در دوام بلند آن دارد.

خرید شلنگ بخار روغن 206

انعطاف و نرمی این محصول می‌تواند از وقوع پارگی جلوگیری کند، به نحوی که در لحظات خروج بخار از اگزوز خودرو، عملکرد مثبتی داشته باشد. ویژگی دیگری از این محصول می‌تواند مربوط به جنس با کیفیت بالای آن باشد. به عبارت دیگر، این نوع جنس از پلی آمید با کیفیت به گونه‌ای است که دارای دوام و مقاومت بالا در برابر حرارت می‌باشد.

قیمت شلنگ بخار روغن  

قیمت شلنگ بخار روغن

شرکت تپش صنعت، بزرگترین تولید کننده شلنگ های بخار روغن

قیمت شیلنگ بخار روغن در ایران متغیر است و بر اساس کیفیت و انعطاف‌پذیری این محصول تعیین می شود. حتی ممکن است در هر لحظه نوسانات زیادی داشته باشد. بنابراین، افرادی که به دنبال خرید این محصول هستند، توصیه می‌شود خرید خود را با توجه به نرخ جدید شلنگ‌های مورد نظر وضع کنند.

شرکت تپش صنعت تولید کننده شلنگ های بخار روغن ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت شیلنگ های بخار روغن با شماره 09120509903 تماس بگیرید.

شلنگ های بخار روغن شرکت تپش صنعت

شلنگ های بخار روغن شرکت تپش صنعت

خرید شلنگ بخار روغن با کیفیت بالا و ارزان

کارخانه تپش صنعت تولید کننده انواع شلنگ های بخار روغن با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. این شلنگ ها تقویت شده و از جنس پلی آمید چند لایه هستند و برای افزایش کیفیت و ایمنی از پوشش پلی استری و pvc برای آن ها استفاده شده است.

در زیر شلنگ های تولیدی شرکت تپش صنعت آورده شده است.

مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 2 تپش صنعت

مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 2 تپش صنعت

خرید شلنگ بخار روغن ارزان

در زیر مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 2 تپش صنعت آورده شده است:

مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 2 تپش صنعت

خرید شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 2 ارزان

مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ ۵ تپش صنعت

در زیر مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 5 تپش صنعت آورده شده است:

مشخصات فنی شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ ۵ تپش صنعت

خرید شلنگ بخار روغن پژو 206 تیپ 5 در تهران

تست کیفیت شلنگ بخار روغن تپش صنعت

تست کیفیت شلنگ بخار روغن تپش صنعت

خرید بدون واسطه شیلنگ بخار روغن با کیفیت بالا

همانطور که گفتیم شلنگ های بخار روغن تپش صنعت از جنس پلی آمید چند لایه هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. در صورتی که این شلنگ ها بی کیفیت باشند و دارای سوپاپ نباشند، موتور خودرو هوای اضافی می کشد و دور موتور خودرو بالا می رود و موتور دارای صدای اضافی زیادی می شود. همچنین موتور هنگام شتاب گیری، به درستی کار نمی کند.

کارخانه تپش صنعت برای تولید شلنگ های بخار روغن خود، از تکنولوژی خاصی استفاده کرده است که جایگزین مناسبی برای سوپاپ در شلنگ های بخار روغن شده است. ویدئو زیر کیفیت این شلنگ ها را به شما نشان می دهد.

نحوه تشخیص شلنگ بخار روغن اصل

نحوه تشخیص شلنگ بخار روغن اصل

تولید کننده شلنگ بخار روغن با کیفیت بالا

بسیاری از مردم، عقیده دارند که شلنگ سوپاپ دار، شلنگ اصل می باشد، در حالی که این طور نیست. شلنگ های بخار روغن اصل و تقلبی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • داخل شلنگ بخار روغن تقلبی، زائده ای وجود دارد، در حالی که در شلنگ های بخار روغن اصلی چنین زائده ای وجود ندارد. 
  • نوک شلنگ بخار روغن تقلبی حالت جمع شدگی دارد.
  • خار زرد شلنگ بخار روغن تقلبی اصلا قابلیت انعطاف پذیری ندارد، شکننده است و به راحتی جا نمیخورد.
  • انعطاف پذیری شیلنگ های بخار روغن تقلبی نسبت به شلنگ های بخار روغن اصلی، بسیار کمتر است.
  • نکته بسیار مهم این است که شما به راحتی می توانید، شیلنگهای بخار روغن تپش صنعت را با نماد TP روی سوکت سه راهی آنها بشناسید.
خرید شلنگ بخار روغن با کیفیت بالا در تهران

تپش صنعت تولید کننده قطعات خودرو در ایران

نحوه تعویض شلنگ بخار روغن 206 تیپ 5

در زیر فیلم آموزش نحوه تعویض شیلنگ بخار روغن 206 تیپ 5 آورده شده است.

خرید شلنگ بخار روغن 206 با کیفیت بالا و قیمت مناسب

خرید شلنگ بخار روغن 206 با کیفیت بالا و قیمت مناسب

تپش صنعت تولید کننده قطعات خودرو در ایران

برای خرید شلنگ بخار روغن 206، بهتر است دقت کنید که این شلنگ از نظر کیفیت و مقاومت، با استانداردهای کمپانی‌های خودروسازی تطابق داشته باشد. به این ترتیب از شرایط استاندارد تولید محصول اطمینان حاصل کنید. بهتر است این قطعه قبل از خرید، در آزمایشگاه‌های تایید شده توسط خودروسازان، آزمایش و تست شده باشد. محصولاتی که دارای استانداردهای ایزو هستند، با ارائه عملکرد مطلوب، اطمینان و راحتی خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورند.

اهمیت دیگری که در این نوع محصولات وجود دارد، داشتن کیفیت مطلوب و مقاومت در برابر حرارت و تغییرات دما است. بنابراین، در انتخاب و خرید این شلنگ‌ها، به این نکات توجه نمایید.

خرید شلنگ بخار روغن 206 ارزان

تپش صنعت بهترین تولید کننده شلنگ های بخار روغن خودرو در ایران

برای جلوگیری از خرید محصولات ترک خورده و شکننده، بهتر است خرید شلنگ بخار روغن 206 را با توجه به سلامت کالا انجام داده و از شرکت‌های تولید کننده معتبر و با سابقه مانند شرکت تپش صنعت استفاده نمایید. این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده شلنگ های بخار روغن، با کیفیت برجسته شناخته شده است. شما می‌توانید برای خرید بدون واسطه شلنگ بخار روغن، با کیفیت بالا و قیمت مناسب، با شماره ۰۹۱۲۰۵۰۹۹۰۳ تماس بگیرید و از امکانات راحت و مطمئن برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *